Pakiety wsparcia technicznego WordPress, to profesjonalna pomoc techniczna, która pomoże Ci rozwijać i utrzymywać Twoją stronę internetową lub sklep na najwyższym poziomie.
Kiedy warto zainwestować w pakiet wsparcia technicznego WordPress?
Kiedy potrzebujesz pomocy z:
- administracją strony,
- przebudową istniejącej strony,
- wprowadzeniem nowych funkcjonalności,
- konfiguracją wtyczek,
- naprawą błędów,
- dodaniem nowych treści,
- dodaniem nowych produktów w sklepie,
- automatyzacjami,
- aktualizacjami,
- sprawdzeniem bezpieczeństwa witryny,
- i wiele innych
Jak to działa:
Po zakupie jednego z pakietów, poproszę Cię o opisanie problemu z którym do mnie przychodzisz, a następnie skontaktuję się z Tobą w celu otrzymania od Ciebie danych dostępowych.
W zależności od potrzeby, mogą to być dane do:
- konta administratora w WordPressie,
- panelu hostingu,
- FTP.
Nie jesteś pewna który pakiet wybrać? Skontaktuj się ze mną przed zakupem, a chętnie pomogę Ci dobrać odpowiednią opcję.
Ważne informacje:
- Niestety nie w każdym przypadku będę w stanie dokładnie określić ilość potrzebnych godzin do wykonania zadania. Miej na uwadze, że przychodzisz do mnie ze stroną internetową, którą dopiero będę poznawać, a jeśli długo była nieaktualizowana, mogą też wystąpić niespodziewane konflikty między wtyczkami i inne problemy techniczne, które będą wymagały naprawy. Swoją pracę zliczam i dokładnie opisuję w programie Toggl, dlatego możesz mieć pewność, że każda opłacona przez Ciebie minuta zostanie poświęcona na pracę nad Twoją stroną.
- W razie potrzeby dodatkowych godzin, poinformuję Cię i będziesz mogła zdecydować, co zrobić dalej.
- Niewykorzystane godziny przechodzą na kolejny miesiąc. Pakiet jest ważny przez 3 miesiące od dnia zakupu.
Dlaczego warto:
- Elastyczność: Oferuję różnorodne pakiety godzinowe, aby dopasować się do Twoich potrzeb. Bez długoterminowych zobowiązań, bez ukrytych opłat.
- Profesjonalizm: Posiadam bogate doświadczenie w obsłudze małych biznesów, zapewnię Ci wysoką jakość usług.
- Szybka Reakcja: Zawsze staram się pomóc jak najszybciej. Awarie na stronach moich stałych Klientek traktuję PRIORYTETOWO. Jeśli jesteś tu pierwszy raz, napisz do mnie, ustalimy najszybszy termin kiedy będę mogła Cię wesprzeć.
Jakie zadania zawierają się w pakietach wsparcia technicznego?
- Diagnozowanie i naprawa błędów na stronie WordPress,
- Nagłe kwestie techniczne,
- Aktualizacje treści i grafik,
- Aktualizacje wtyczek i motywów,
- Konfiguracja dodatków i wtyczek,
- Przebudowa strony, dodawanie nowych elementów,
- Szukanie i wdrażanie rozwiązań dla określonych zadań / funkcjonalności,
- Poprawa bezpieczeństwa strony,
- Integracja z Mailer Lite,
- i inne