Brief

Brief jest dokumentem zawierającym zestaw informacji użytecznych w procesie tworzenia strony internetowej. Zawiera opis tego jak strona ma wyglądać i działać, jakie ma mieć funkcjonalności, do czego służyć. Zapytam Cię w nim o rzeczy istotne zarówno przy wycenie, jak i potem w procesie tworzenia witryny.

Wypełniając poniższy formularz bardzo ułatwisz mi przygotowanie dla Ciebie oferty cenowej, a później pracę nad budową strony internetowej.

Niektóre pytania mogą okazać się trudne lub mogą wymagać od Ciebie zastanowienia, o pewnych kwestiach jeszcze mogła(e)ś nawet nie myśleć. 

Traktuj proszę poniższy brief bardziej jako ściągę to zbadania i określenia swoich potrzeb dotyczących strony internetowej, niż obowiązkowy do wypełnienia dokument. Większość pytań nie wymaga zaznaczenia odpowiedzi, są też checkboxy z możliwością wielokrotnego zaznaczenia, a także pytania otwarte. 

Jeśli wiele z pytań sprawi Ci trudność, brief możemy wypełnić razem, przy każdym punkcie zatrzymując się i go omawiając. Zadzwoń, jeśli potrzebujesz coś doprecyzować.

Możesz zaznaczyć więcej niż 1.
Opisz krótko jakie tematy, problemy będą poruszone na Twojej stronie, jakie produkty.
Do kogo strona będzie skierowana? Kim będą osoby ją odwiedzające? Czy chcesz / możesz ich skonkretyzować ze względu na płeć, wiek, wykształcenie? A może wiesz czym się zajmują na co dzień, jakie mogą mieć zainteresowania? Zapisz wszystko co wydaje Ci się istotne.
Wypisz pozycje menu, które chcesz uwzględnić, np. o mnie, oferta, cennik, kontakt, itp.
jeśli tak – podaj link do makiety, jeśli nie – pozostaw puste
Opisz lub podaj przykłady z innych stron, które do Ciebie przemawiają.
Zaznacz wszystkie pasujące.
Jest to dokument umieszczany w witrynie internetowej w celu poinformowania użytkowników o tym, jakie dane osobowe są o nich zbierane i jak będą wykorzystywane.
Dostarczenie tłumaczeń strony głównej i wszystkich podstron po stronie Klienta
Zaznacz wszystkie potrzebne funkcjonalności.
Zaznacz wszystkie niezbędne.
Zaznacz wszystkie niezbędne.
Jeśli zaznaczyła(e)ś produkty z wariantami, podaj proszę przykład wariantów (np. ubrania w różnych rozmiarach, kolorach, konsultacje różnej długości, inne godziny spektaklu, itp.)
Zaznacz w jakim przedziale mieści się ilość produktów, które planujesz wprowadzić do sklepu.
Zaznacz wszystkie niezbędne.
np. Poczta Polska, paczkomaty InPost, kurierzy (jacy?), itp.
Zaznacz wszystkie niezbędne.
Jest to dokument zawierający zbiór zasad i norm, regulujących procesy związane z dokonywanymi na stronie sklepu transakcjami.
Selected Value: 2000
Zaznacz ile jesteś w stanie realnie zainwestować w budowę strony internetowej.
Wpisz do kiedy potrzebujesz, by strona była gotowa i oddana do użytku.
Wpisz tutaj informacje, które uważasz za istotne, a zabrakło ich w powyższym formularzu.
Scroll to Top